יום שבת, 16 באפריל 2011

היום ה 7 - אתמול יום ה' - פארק נטורה ויוה וארוחת אבירים

היום יום חמישי - היום ה-7 לטיול, והיום הלכנו לפארק נטורה ויוה ולארוחת אבירים.

בתחילת פארק נטורה ויוה, נכנסנו לספארי - בו רואים כמה חיות בסביבת המגורים המתאימה להם. ראינו: ג'ירפות, זברות, יענים, ביזונים, שוורים, תאויים, צ'יטות ועוד. אחת הג'רפות שעברוו את הכביש, הכניסה את אפה לתוך חלונו הפתוח של דן, ודן כצפוי נבהל!

לאחר הסיור הנפלא בספארי, נכנסנו לגן החיות. ראנו שמפנזים (רפיקי), למורים (דן ואני התלהבנו כי בתוכנית טלויזיה שאנו אוהבים יש למור אחד שקוראים לו "המלך גוליאן"), סמורים (טימון), ואריות מקסימים. היה שם אריה אחד, ושתי לביאות: אחת חומיה בוגרת, והשניה לבנה צעירה - הלביאה הזו סרטה את החלון, כאילו מנסה לצאת.

(התמונות אמתיות, והלבאות מאחורי חלון שקוף)

בגן החיות היה גם איזור דינוזאורים. הציגו שם בובות פלסטיק בגדלים שונים, המגדגימים דנוזאורים מסוגים שונים, כגון: טירקס, ברכיוזאורוס, ספינוזאורוס, טריסרטופ וכדומה.

לאחר מכן חזרנו לדירה - להתכונן לארוחת האבירים הגדולה! אני התרגשתי מאוד מאוד מאוד, בחיים לא הייתי בארוחת אבירים!

לאחר שעה - שעתיים, נסענו בדרך לארוחת האבירים. בתור לכרטיסים, כולם היו ישראלים. לאחר שנכנסנו למקומות הישיבה, צפינו במופע מרשים בו אבירים נלחמו על ליבה של הנסיכה. אנחנו עודדנו את האביר הכחול (קבלנו כתר כחול, וישבנו באיזור הכחול), ולשמחתינו הרבה האביר הכחול ניצח. בארוחה הגישו לנו:

לחם עם עגבניה מבושלת וזיתים, בגט, מרק, עוף בצורת תרנגולת, צ'יפס, ולקינוח שטרודל וגלידה (ג'לטין) היתה שתייה חופשית, כל דקה מלאו לנו את הכוסות מחדש. אחר כך הצטלמנו עם האבירים, והמלך והנסיכה וחזרנו הביתה - לישון.