יום רביעי, 13 באפריל 2011

היום ה 5 - יום רביעי - עולם הים וסרימיונה





אמא אבא, קרן ואורלי בוקר טוב!!!

היום בילינו את הבוקר בעולם הים - דולפינריום יפה, ללא הופעות עם המון דגים מעניינים, אריות ים וכרישים. הילדים מאוד נהנו, דן התרשם אני חושבת שזוהי הפעם הראשונה שהוא במקום כזה היינו לפני כמה שנים בהולנד אבל הוא היה ממש קטן.

אתמול ראינו מופע דולפינים מקסים - וחשבנו איזה כיף של עבודה זו לאלף דולפינים - אין בארץ - אפילו בריף באילת הם לא חיים בתנאי שבי.

חזרנו בצהרים לאכול בדירה - נחנו מעט ויצאנו לסרמיונה. לשון יבשה יפיפה עם רוחב של 500 מ' (לפי טל) לי זה נראה הרבה פחות - עיירה יפיפיה עם המון חנויות קטנות וגלידריות. (המון טעמים - הטעם כמו בארץ).

אגב, גם הפיצות כמו בארץ - בדיוק (זו שבסנטר היא הנפוצה פה).

הפסטות הן עניין אחר - יש מיליון סוגים ויש גם אטריות מעוצבות וצבועות בפסים, כמו סוכריות, לבבות, צורות של חיות ועוד ועוד... אני מתכננת לקנות ולשים בכלי שקוף על השיש - מחפשת לכם בצבע אדום - אמא - איך יצא המטבח? את מרוצה?

איך ההכנות לחג? בטח את סוחבת ומתאמצת ולא נחה. תנוחי קצת. שמרי על עצמך.

היום התחיל להתקרר - הבידור שעשיתי ביטוח לספורט חורף - חשבתי שיהיה שלג, ושאולי הילדים יחליקו קצת אולי נסע במזחלות קטנות - איזה שלג - אנחנו שזופים כאילו ישבנו על החוף באילת. יש שלג על הפסגות - אולי ביום א' נסע למונטה בלאדו - ההר הקרוב ונעלה אלי ועם רכבל - שילבשו את המגפיים ונעשה וי.

מחר ונציה.
נשיקות למישמיש
לימור טל ירדן ודן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה